söndag 9 september 2007

Livet är härligt

Och cykeln är helt underbar, det kommer att bli många mil med den. Av mina söner fick jag en väldigt liten och söt MP3-spelare som ska rymma upp till 3 böcker. Mycket bra när jag ska vara ute och jogga. Övriga presenter höll sig till stor del av väsktema, en väska i renskinn, en väska från designtorget och en liten svart festväska.

Kvällen var lyckad och jag är nöjd. Tommy var mycket duktig på att sköta ruljansen, så jag kände verkligen att det var min fest. TACK, till den mest underbara man i världen. Sedan kan Jonas få ett tack också för hjälpen med att laga maten under förmiddagen.

Idag har vi varit lite sega efter gårdagen. Vi hann precis röja upp innan världens underbaraste barnbarn kom på besök. En liten solstråle som börjar ha en mycket bestämd vilja. Vi var upp till min mamma och Faster Elsa för att de skulle få träffa Cornelia.

Inga kommentarer: