söndag 19 augusti 2007

Storforsen, Lekland o s v...


Barnbarnet Levin har varit på besök igen, en dryg vecka tillsammans med mamma Ella den här gången. Jag passade på att ta en semestervecka och kunde därför utnyttja besöket maximalt. Förra söndagen åkte vi upp till Storforsen - alltid lika skön miljö att besöka även när man varit fär många gånger. När vi kom hem hittade jag en cirka 40 år gammal svartvit bild på mig och min lillebror i samma jättegryta som Levin poserar i på den här bilden.
Under veckan hann vi även besöka Leos Lekland, Levins gammel-farmor i Altersbruk, Teknikens hus, bada på Aronsbadet med mera. En skön vilovecka då jag inte ens kollat jobb-mejlen.
Nu väntar fyra veckors jobb innan det är dags för nästa semester - då med vinresa till Frankrike på programmet. /T

Inga kommentarer: