måndag 22 oktober 2007

Lata bloggare

Vi är inte så flitiga på att blogga, men vi är inte värst, det kan vi se på våra länkar, fy på er!!!!!

Men vi är desto flitigare i övrigt. Största delen av vår tid har vi ägnat till att arbeta. Tommy, på sluttampen av förändringen av NSD:s layout och jag har haft en hel del kurser på Pearlshop, både möhippor och nybörjarkurser.

Hela föregående helg gick jag kurs i att arbeta med silverlera. Ett helt fantastiskt material. Lika lätt att arbeta i som lera och när man bränner det så blir det 99,9 % silver. OCh det bästa är att hela kostnaden är helt avdragsgill skattemässigt i Pearlshop. Tänk vad härligt underbart det är med företagande.

Vi är även så lyckligt förunnade att våra ungar (20-31 år) fyller år den här perioden. Det börjar och slutar med Tommys och däremellan har vi alla mina. Suck o stön. Det är bara EL som fyller år på våren. Fördelen med D är att jag kan skylla på hans födelsedag för att hälsa på Cornelia.

Vi har köpt en crosstrainer, (som vissa tycker att man inte kan ha) men det är en stor fördel att träna när man själv vill oavsett väglag och väder. Jag räknar med att kunna jogga ett litet tag till innan jag fjompar ut för halka och mörker. /L

Inga kommentarer: